Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Sunday, September 6, 2009

Terbaru!! Inilah berdakwah cara UMNO!!!

Hmm.. silap agaknya cara Rasulullah SAW berdakwah.. lembut sangat kot? patutnya bila turun je Islam, Nabi terus pecahkan patung-patung keliling Kaabah tuh! Terus gi Potong je Kepala Unta Abu Jahal! ajak Jibril arak kepala Unta tu satu Mekah! Paksa semua orang masuk Islam!!

Cuba bayangkan, seorang penyanyi yang seseksi Mariah Carey, dok atas pentas dengan pakaian seksinya, menyanyikan lagu 'Sepohon Kayu Daunnya Rimbun"?
Cuba kita bayangkan Munif Hijjaz berdiri atas pentas dengan jubah labuhnya, menyanyikan lagu 'My All' dengan diiringi beberapa orang penari ballet!!!

Tak masuk dek akal kan??

Inilah yang berlaku siang tadi, apabila mereka yang mengaku mahu memperjuang Islam dengan menghina bukan sahaja agama lain malah menghina pemimpin Kerajaan Negeri sendiri!!!
Sebenci-benci teman dengan Hishamuddin Tun Hussein, walau teman ditembak dengan gas dan asid atas arahan beliau dalam demo anti-ISA namun bila teman terserempak dengan dia Permatang Pasir, elok je teman bersalam dengan dia.. siap panggil dia Dato' Seri lagi!

Ini mamat-mamat UMNO dalam dewan ni siap panggil YB Khalid Samad woi!! Panggil Khalid je!! Siap MB Selangor pun mamat UMNO tu panggil kamu je!! Bangsat sungguh manusia-manusia ini! Hilang sabar pulak teman tengok! siap tarik kerusi India tuh (5:48)!! punya la hinanya manusia!!!

sunsnake

No comments:

Related Posts with Thumbnails