Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Tuesday, January 6, 2009

Foto-foto Terkini di Penamaan Calon PRK P036


sokong!!!


kot ye pun bawak2 la berbaris nak ngambik payung tu haa!!
Malu la kat orang2 Afrika kat bawah nih!! heheheh















agak-agaknyadalam hati akak baju putih tu..
"ish!! nipisnya t-shirt ni.. kata nak bagi yang high quality??
kalau aku pakai 2kali je pun dah koyak!!..ish! tak berbaloi langsung!!"








ulasan Pengurus blog
aiii.. tak sabar rasanya nak ke Ganu!!!
Takbir!! Allahuakbar!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails