Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Monday, December 28, 2009

PAS Selangor perlu buat demonstrasi!


Salam,

Secara tiba-tiba satu demonstrasi telah diadakan oleh puak-puak yang masih lagi misteri punca datangnya.Adalah dengan ini dicadangkan didalam masa yang terdekat agar PAS Selangor mengadakan demonstrasi ditempat yang sama iaitu Worldwide Business Center bagi menunjukkan sokongan kepada PAS yang menyertai Pakatan Rakyat bersama DAP dan PKR.

Pastinya rakyat boleh melihat sejauh mana sokongan ahli-ahli PAS yang sebenar kepada dasar yang sememangnya dipersetujui bersama didalam Pakatan Rakyat.

Melihat kepada 'rupa paras' demonstrator pagi tadi agak menghairankan kerana identiti mereka amat-amat diragui! Seiras dengan demonstrasi 'kepala lembu' pun ada jugak!

Ayuh! mari sama-sama kita buktikan sokongan daripada seluruh ahli-ahli PAS Selangor kepada Pakatan Rakyat! Sesungguhnya demonstrasi pagi tadi amat 'senget' kepada usaha UMNO yang semakin tertekan dengan keakraban PAS, DAP dan PKR sehingga terciptanya konvensyen baru-baru ini.

mod PASZBB

No comments:

Related Posts with Thumbnails