Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Tuesday, March 24, 2009

Imej terbaik FRU di Bukit Gantang ! Takbir !!

http://politikbanjar.blogspot.com/


TERKINI ! dari blog al-Banjari Online

wak akan membuat lintas langsung melalui blog ini pada jam 4.15 pm ini dari Air Kuning, Taiping. Sidang Media Khas dari Calon Parlimen Bukit Gantang. Don't Miss it ! Cakap omputih la plak..!

Paparan wak untuk santapan tengahari ini sedikit berbeza. Jika blog lain mempersoal akan kenakalan FRU, terutamanya di Bukit Selambau..lain pula di Bukit Gantang. Jika di Bukit Selambau, FRU dengan rajin memandikan rakyat dengan air percuma, di Bukit Gantang anggota-anggota FRU pula turut bersama berdoa untuk memenangkan calon Pakatan Rakyat. Ingat ! Sebahagian sahaja..tapi wak percaya dari 300 anggota yang hadir lengkap dengan cotar dan pemidang kalis peluru, 250 orang dalam kelompok yang ini, kalau pun mati, mati dalam iman beb!

Jangan bimbang,wahai 'penjaga'2 keamanan, gambar yang memaparkan wajah2 ikhlas anda di sini tidak akan mencampakkan anda dalam notis 24 jam untuk ditukarkan sejauh ke daerah Batang Aii. Jaminan itu ditanggung oleh Allah swt. InsyaAllah..!! Kami semua sokong calon PAS !

Foto yang tidak mahu dilihat oleh Najib. Polisi juga turut sama berdoa. Sebilangan anggota Polis dan FRU sedang mengaminkan doa kepada Allah malam kelmarin.


Penuh khusyuk dan syahdu!

Allahumma inna naj'aluka fi-nuhuri a'da ina;
wa na'uzibika min-sururihim! Amin ! Takbir !!

Apabila Majlis Pakatan dikurniakan oleh Allah akan anggota-anggota keselamatan yang beriman dan takutkan Allah...inilah yang terjadi ! Jangan tak caya, wak lihat macam lencana ' Kami sokong PAS' saja kat baju Inspektor ni..! Biar betul..!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails