Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Monday, April 13, 2009

Kenangan PASZBB di Bukit Gantang(3)

Hari ke-3 (7 hb April 2009) - Hari Pengundian

Peti Undi - Sekolah Tun Johan, Trong


Petugas-petugas a.k.a "cari makan" BN terlebih awal berada di lokasi pengundian...


Pondok Panas PAS sedang di'final touch'kan.. diwaktu ini tak berapa ramai penyokong PAS yang hadir.. on the way kot???




Muslimat seperti biasa menjadi 'tulang belakang' PAS yang amat berharga dan penting!


pencari-pencari makan BN telah mula menghangatkan suasana!


Petugas PAS dari Hulu Selangor mula mengambil tempat..



Budak-budak tak cukup umur upahan BN@UMNO..
kesian tengok mereka.. sepatutnya ditarbiyah oleh golongan dewasa UMNO tetapi malangnya..
mereka dirosakkan lagi oleh golongan tersebut!


Perang Bermula!


Unit Amal India?? wahh!! ini perkara baru!


'Bang.. InsyaAllah calon kami ni tak pegi Danok!!"


Ini kot orangnya yang berani menahan 2-3 bijik BAS pengundi hantu malam tadi??


Ehh?? Kat Kuala Terengganu pun ada gak muka ni?? hebatt...





Pasukan Kompang BN.. hebat gak tuh!


Pak Syeikh ni siap tunjuk duit kat pencari makan BN..
dalam perli tu syeikhhh!!


Yang baju cerah tu tukang hulur duit kat budak-budak tu rasanya..
dapat 10 bagi 2 je kot?? balance?? sendiri mau ingat laaa!!


Gembira mereka menghina kami.. antara kata-kata mereka adalah
"PAS Babi!" "Nizar tali barut cina!" "PAS bodoh" "PAS munafik!" macam-macam lagi laa..
Semoga Allah memberi hidayah kepada mereka yang ditipu hidup-hidup oleh pemimpin-pemimpin mereka..


Betapa kurang ajar budak-budak BN nie.. gambar apa yang ditunjuknya kepada kita??


Husam Musa tiba diiringi laungan Takbir!


Hero rakyat Perak!! Tuan Speaker Dun Perak!!


Mustafa Ali sedang ditemubual oleh seorang wartawan akhbar Tamil



Klasik!!!


MB Nizar tiba dengan menaiki motosikal!




Kelab Penyokong PAS turut sibuk memastikan kemenangan kita!




Bergambar kenangan dengan salah seorang ahli Kelab Penyokong PAS.
"saya dah joint MIC 18 tahun tapi tak sama seronoknya joint PAS..dengan kamu semua saya rasa selamat!" Allahuakbar...


Suasana di Pusat Pengundian Sekolah Tun Johan beberapa minit sebelum waktu pengundian tamat.. Petugas PAS masih setia berkempem merayu undi hingga di saat-saat terakhir sedangkan pondok panas BN telah pun lengang!


Alhamdulillah.. dengan izin Allah SWT kita telah berjaya mempertahankan 'Kemenangan Untuk Rakyat" di Parlimen Bukit Gantang, Perak ini.
Semoga Allah mencucuri rahmat buat roh Allahyarham YB. Ustaz Roslan Shaharum.
Al-Fatihah!


InsyaAllah, bertemu lagi kita dengan medan jihad Pilihanraya yang akan datang.
Saya mewakili kepimpinan PAS Zon Bukit Beruntung mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat baik dari segi penyumbang dana, petugas dan sesiapa sahaja yang turut mendoakan kejayaan Islam.
Takbir!!! Allahuakbar!!

S/U PASZBB

No comments:

Related Posts with Thumbnails