Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Wednesday, October 21, 2009

3 Dun Perak bakal bubar? Ada logik gak...


Ketika Jamal bt Osman mengambil keputusan untuk jadi ADUN Bebas, semua orang marah tak kira Melayu, Cina India. Demi Melayu saya ambil keputusan begini. Jiwa saya jiwa Melayu, dan hanya UMNO saja yang boleh menjaga hak Melayu ( ayat Jamal bt Osman ).

Kini UMNO yang dikatakan boleh menjaga hak Melayu, akan mengadaikan "Orang Melayu" itu sendiri demi kepentingan dan kuasa pemimpin UMNO.

Nasib Jamal bt Osman bukan lagi seperti nyawa di hujung pedang. Kepercayaan UMNO terhadap mereka dua telah hilang, mereka akan digadaikan demi UMNO. Mereka yang bermasalah, bukan UMNO? Rakyat mahukan mereka meletakkan jawatan, UMNO akan ikut cakap Rakyat.

Berkemungkinan Jamal bt Osman bt Hee akan hilang status ADUN dalam masa terdekat. Kerusi Jamal bt Osman bt Hee akan diistiharkan kosong. Pilihanraya Kecil akan berlaku di 3 DUN bagi mengelak daripada DUN di bubarkan. Yang bawa masalah 3 ADUN, ADUN BN tiada masalah, jadi apa perlunya DUN di bubarkan.
bersiap sedialah....

sumber - Perakkume

No comments:

Related Posts with Thumbnails