Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Tuesday, October 20, 2009

Rahsia Stadium Perak penuh!

Sumber dalaman daripada kakitangan kerajaan negeri:-

 

  1. Semua kakitangan kerajaan dikerah dari setiap daerah-daerah Negeri Perak.
  2. Setiap daerah kena hantar 1800 peserta!
  3. Sebanyak 54 buah bas disediakan!
  4. Setiap bas dibayar RM1500.
  5. Setiap orang diberi makan dan elaun RM10.

 

Jumlah anggaran : 54 biji bas X RM1500 X 9 Daerah =????

Jumlah anggaran : 1800 orang X 9 Daerah X RM10 = ????

 

UMNO/BN ni bukan dio kiro, beg sireh pun dio sosah!

4 comments:

pis said...

tuan-tuan ahli pas bukit beruntung, ana juga ahli pas tapi bila buat ulasan ana nasihat gunalah akal. ulasan artikel di atas menampakkan kita tak matang. nampak sangat tak masuk akal. mana logiknya untuk kerah 80000 orang termasuk kanak2 dan remaja upahnya RM10. Apa orang melayu bodoh sangat ke?.hati yang rela saja yang memungkin mereka ke sana. kita terima hakikat yang kita semakin di pinggirkan sebab kita telah menyimpang dari dasar perjuangan.

Qariah Meru Jelapang said...

apa lak tak matang nya.. memang betui pun.. kat tempat aku pengerusi masjid merangkap AJK UMNO yang memang cuckup matang..siap announce sapa2 nak ke stadium ... bas disediakan..
duit poket RM10.00... petang tu aku tengok bebudak rempit ramai2
dok tunggu bas..

Parti Islam SeMalaysia Zon Bukit Beruntung said...

pis.. kamu ahli PAS?

Wallahua'lam..

pis said...

kalau komen nasihat bukan ahlike. bagi kariah meru jelapang kalau dengan RM10 mereka pergi bersusah payah makna nya tu pi dengan usaha tanda ikhlas

Related Posts with Thumbnails