Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Saturday, September 12, 2009

Bukti Kehebatan TKO! Bukti 'kekecutan' UMNO-BN!






PENGUMUMAN PENTING MESTI BACA:
11/9/2009 - TKO mengalami gangguan yang amat serius. Paparan Hadapan ini adalah paparan akhir (Snapshot sahaja) yang mana semua links ditidak diaktifkan sehingga paling awal 17 September 2009 ini. Harap maaf atas kesulitan ini. Satu Alternatif baru akan dimaklumkan dalam masa terdekat.

Sila lawat laman-laman berikut buat sementara waktu:-
1. http://www.tkodaily.net
2. http://www.detikdaily.net
3. http://www.utaraonline.net

Saya akan mengemaskini artikel terbaru di TKODaily. - Ketam Batu


Inilah masalah gangguan yang sedang dialami oleh mod-mod Tranungkite Online (TKO).
Teman heran sungguh sebab rasanya kalau ada anugerah untuk website/blog paling kerap kena hacked pastinya TKO akan menang!!!

Setiap kali nak PRK, TKO mesti kena! Masa-masa santai macam ni pun kena jugak! Terbuktilah kehebatan TKO ini dimata UMNO-BN.. idak-idak pun MUSTI Muhyiddin pun tau pasal pengaruh TKO!!! wakakaka!!!

Tahniah buat semua mod TKO kerana terpaksa berhempas pulas mempertahankan website kesayangan rakyat dan banyak berjasa nih!. Teman sendiri dah 2-3 hari gelisah dan rasa 'tak lengkap' bila surfing sebab tak dapat nak 'online' dengan TKO!

sunsnake 12.09.09

1 comment:

Anonymous said...

patut ler ana masuk tko satu page pun tak ble load. cuam main page jerk available....

Related Posts with Thumbnails