Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Wednesday, September 16, 2009

Situasi begini ditakuti UMNO!!!

Tahniah buat PAS Kawasan Gopeng dengan berjaya mengadakan Majlis Iftar berbilang kaum.
Betu, inilah ketakutan sebenar UMNO... selaku parti yang amat racist, memang pantang mereka bagi cina dan india masuk masjid! pada mereka, Islam hanya untuk melayu!!
chaittt!!!

sunsnake

Inilah Situasi Yang Paling DiBenci Oleh Umno dan BN Selama ini..!!

Kehadiran YB ADUN Teja,Chang Li Kang (Baju Hitam) bersama rombongan beliau dari PKR ke Majlis Berbuka Puasa di Masjid Jamek lama Gopeng malam tadi,menambahkan kemesraan hubungan antara kaum dalam Parti PR.

Majlis begini tidak pernah berlaku sebelum ini.Apabila Umno dan kerabat mereka dalam BN,sentiasa memfitnah dan menggambarkan kepada masyarakat bukan islam di negara ini bahawa PAS adalah suatu parti yang Extrem,Pelampau dan Pengganas telah menjadikan PAS terpinggir dan dijauhi oleh kaum cina dan India untuk seketika lamanya.

Kini,segala Fitnah yang dilemparkan oleh media Umno hilang seperti ditiup angin sebelum hujan dan lenyap apabila turunnya hujan kebenaran.

Gambaran yang kita lihat ini,adalah pancaran kebenaran Islam yang sebenarnya,Yang dapat menghubungkan masyarakat pelbagai kaum dalam satu komuniti yang penuh keadilan,yang selama ini cuba dipadamkan oleh tangan-tangan jahat Umno dan BN.


YB Chang Li Kang sempat beramah mesra dengan salah
seorang jemaah yang turut hadir dalam program berbuka ini.


Riak Wajah yang kelihatan ceria..menggambarkan kepada
kita akan kejayaan program ini.Ahli Rombongan YB sempat
bergambar bersama AJK Masjid
dan masyarakat setempat
sebelum majlis bersurai.InsyaAllah hubungan yang terjalin

ini akan menghasilkan suatu anjakan paradigma dalam
politik tanah air sedikit masa lagi...Takbirrrr

sumber - DPP Gopeng

No comments:

Related Posts with Thumbnails