Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Friday, September 4, 2009

Ese pun oghang nogori!!!


Salam,
hhaaachchoommm!!! adeh adeh..
Allahuakbar! teman tak sangka sakit tekak dan selsema teman dah 2-3 hari ini akan berkesinambungan dengan demam kuat lak!! Sedari malam tadi jam 12 dah rasa seram sejuk dah!
tapi sempat lagi teman minum oren ais!! wakakakak!!

Hari ni terpaksa MC buat kali yang ke 6 tahun nih! Hampeh! kompom tak dapat bonus lebih tahun nih! tahun lopeh pun dapat gak la skit walau tak samo dongan kawan-kawan yang kehadiran kojo ponoh sepanjang tahun!! takdo rozoki... eh eh eh

apsal teman dok maintain cakap rombau nih?? hehehhe
Semua dah taukan pasal kematian ADUN Bagan Pinang potang tadi..
Al-Fatihah buat Allahyarham.. walaupun dio karat BN dan UMNO nak buek camano?
Allah dah jomput! kono la gi.. esok2 teman plak!! Aiseh!! bekalan dah la tak pernah standby nih!

Jadi InsyaAllah, kalau SPR tak meghoyan dan pecah umanah, akan ado la PRK lagi sekali..
lopeh rayo la kot? ko tibo gilo si Aziz pencacai tu umum lak PRK Bagan Pinang 1 Syawal!!
Hah!! Jonuh! tapi kompom takleh sebab dah tontu semua pengundi dapat balik buang undi!!
Itu pantang tok nenek Najib tuh!! lagi ramai buang undi lagi bahayo! susah nak pantau!

Ikut statistik sebelum ni, macam ada ruang gak la kito nak buek sesuatu kat situ.. untuk cipta rekod! Dulu kerusi Parlimen BN kito dah berjayo dapat (Kuala Ganu) ni kerusi Dun pulak!
Mano la depo nak cekau duit lagi nih! ado ko MB N9 tu duit extra? takpo2.. duit minyak naik ni ado kat Najib.. InsyaAllah jek-jek skit dapek la...

Kepado semua pejuang Islam Bukit Beruntung, haaa... bebawak la standby apo yang patut!
kalau kono belajar cakap nogori belajar la.. kito cari la mano-mano ahli yang asal sano..
buek kolas sikit.. bukan apo.. sonang nak merayu undi jap laie! hehehe
duit pun dah start kono simpan nie.. infa'2 gak tapi kono la sedio gak untuk diri sendiri..
keto dah leh bebawak service nih! nak gi jalan jauh la katakan! hehehe
masalahnyo, ado ko duit lobih lopeh rayo ni? wakakakak!!

agak-agak eh? siapo la calon PAS kali ni? soalan itu teman tinggalkan buek semuo...

Salam,

"yang demam selsema hari ini"
sunsnake

No comments:

Related Posts with Thumbnails