Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Friday, July 17, 2009

(6) Teoh Beng Hock - Suasana muram di Bangunan SPRM... Nyalaan lilin..


Jul 16, 2009

Gua di SPRM, Plaza Masalam, Seksyen 9 Shah Alam

Setibanya gua di tempat kejadian, Plaza Masalam sesak teruk. Nasib baik gua berjaya dapat parking port cantik tiada gangguan hasil dari pengalaman gua pernah bekerja di kompleks ini selama 2 tahun pada satu masa dahulu.

Gua terus menangkap gambar bukti yang Pejabat SPRM berada di tingkat 14.

Tingkat 14, yang ada lampu menyala kat atas tu. Mayat ditemui di bawah. Gua diberitahu oleh suara suara angin yang mayat masih berada di tempat kejadian. Dan ahli keluarga serta pemimpin pemimpin pakatan masih tidak dibenarkan masuk untuk melihat.

ikuti sepenuhnya di semutmalaysia

No comments:

Related Posts with Thumbnails