Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Tuesday, July 14, 2009

Harta Nik Aziz? Lagi fitnah UMNO ke tubuh kerdil Tuk Guru..





Mula nya tak sior aku nak klik blog umno ni. Tapi bila di baca, ketawa terbarai plak.
Sama sama ... jengok blog penjilat umno ni .... KAT SINI.
Woooo .....Cam ni ghupenye diorang buat artikel.

Yang paling kelakar tahap GABAN .. rumah menantu TGNA bernilai RM1 juta (gambar garaj je)
dan Kereta Harriernya .. bernilai RM200 ribu. (nilai tahun bila ni?) KJ tak pandang pun kereta harrier cam ni. Ketua pemuda bahagian pun lagi mahal ketanya. wakakak !!!

Sah budak yang buat cerita ni tak tau menilaikan harta. Kalau dia beli kereta, gerenti ... kena tipu. wakakakak !!!

Nkorang gi la bagi komen sikit kat blog dia tu ... wakakak !!!

sumber -wartamaya

No comments:

Related Posts with Thumbnails