Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Thursday, July 23, 2009

Pemuda PAS puji usaha Kerajaan Pusat!

Pemuda PAS alu-alukan Usaha Pusat

KOTA BHARU, Julai 22 — Kerajaan PAS Kelantan tidak pernah menafi segala bentuk inisiatif mana-mana pihak dalam usaha menaikkan taraf kehidupan rakyat negeri ini.

Oleh itu peruntukan hampir RM3 juta daripada kerajaan pusat bagi melaksanakan projek pembangunan termasuk membaik pulih rumah penduduk miskin di Manek Urai selepas pilihan raya kecil (PRK) DUN Manek Urai Julai 14 lalu disambut baik Pemuda PAS Kelantan.

Ketua Dewan pemuda PAS Kelantan, Abdul Latiff Abdul Rahman menegaskan, kerajaan pusat sepatutnya tidak menunggu musim pilihan raya untuk memberi perhatian soal pembangunan di kawasan Manek Urai.

Sebaliknya Abdul Latiff memberitahu, sepatutnya sejak dari dulu lagi kerajaan pusat memberi tumpuan dalam usaha membangunkan kawasan Manek Urai berdasarkan kawasan tersebut adalah di bawah pentadbiran Kesedar.

“Kita menyambut baik hasrat itu. Sepatutnya sejak dari dulu lagi perhatian seumpama ini perlu diberi perhatian kepada penduduk Manek Urai. Kerana itu memang sudah menjadi tanggungjawab kerajaan pusat,” katanya ketika diminta mengulas kenyataan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri, Datuk Mustapa Mohamed.

berita penuh di sini

No comments:

Related Posts with Thumbnails