Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Thursday, July 2, 2009

Ahli baru PAS Kawasan Hulu Selangor!

Dimaklumkan bahawa, bekas nazir masjid Al-Kholidiah, Kg Melayu Rasa, Tuan Hj. Shamsuddin bin Husin, telah menjadi ahli PAS dibawah naungan PAS Cawangan Rasa pada hari semalam, 8 Rejab 1430 bersamaan 1 Julai 2009.

PAS Cawangan Rasa sungguh bertuah kerana Hj. Shamsuddin adalah seorang yang amat berpengaruh kepada penduduk Kg. Melayu Rasa dengan pengalamannya selama 3 tahun menjadi Nazir masjid dan seterusnya menjadi pengerusi khairat kematian dan memperbetulkan segala kepincangan yang berlaku didalam pentadbiran masjid yang lalu.

PAS Cawangan Rasa juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Hj. Basir kerana telah istiqomah di dalam berdakwah dengan secara terus-menerus tanpa kenal penat dan letih untuk memujuk Hj. Shamsuddin berada bersama-sama dengan jemaah Islam PAS.

Dengan ini, kekuatan jemaah PAS insyaAllah akan lebih mantap dan kuat untuk mendaulatkan Islam di bumi Rasa ini. TAKBIR!

sumber - PAS Cawangan Rasa, Hulu Selangor

No comments:

Related Posts with Thumbnails