Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Wednesday, July 1, 2009

Gila laju brother nih!!

Bolt,Gay bakal berentap di Berlin - Sinar Harian

Pelari pecut Amerika Syarikat (AS), Tyson Gay akan menerajui negaranya dalam memadamkan kekecewaan beraksi hambar di Beijing dengan menundukkan Usain Bolt dan Jamaica pada kejohanan Olahraga Dunia 2009 nanti.

Gay pemilik mahkota kejuaraan dunia acara 100m, 200m dan 4x100m manakala Bolt pula memenangi acara yang sama di Temasya Olimpik Beijing, masing-masing melayakkan diri ke kejohanan Olahraga Dunia yang akan berlangsung di Berlin pada bulan Ogos ini setelah beraksi cemerlang di kejohanan kebangsaan masing-masing hujung minggu lalu.

“Perlumbaan itu membolehkan saya mengukur kemampuan saya dan saya rasa saya perlu memperbaiki teknik di blok permulaan.

Anda perlu mencatat 9.59 saat untuk mengatasi Bolt, saya memiliki jurulatih dan kemampuan untuk melakukannya,” kata Gay.

sunsnake

Gila laju... 9.59 saat tu! paling laju teman pernah berhambat masa sekolah dulu 13 saat lebih! itupun sewaktu berberat 75kg!! ini dah 95kg!! ntah!! mau 2 minit setengah baru sampai finish line 100m!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails