Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Friday, May 15, 2009

Anak KP Harakah di ICU, masih kritikal


KUALA LUMPUR, 15 Mei (Hrkh) - "Tak banyak berubah. Masih kritikal. Kami mohon semua moga sudi doakan Syafiq sembuh."

Demikian kata Ketua Pengarang Harakah, Ahmad Lutfi Othman kepada Harakahdaily sebentar tadi berhubung keadaan kesihatan anak ketiga beliau, Ahmad Ikmal Syafiq, 13 yang kini berada di Unit Rawatan Rapi (ICU), Hospital Ampang, dekat sini.

Shafiq, telah dimasukkan ke Hospital Ampang pada malam 11 Mei akibat demam denggi berdarah yang berlarutan selama lebih lima hari dan dipindahkan ke ICU kerana kritikal sejak tiga hari lalu.

"Kami risau keadaannya yang sudah lapan hari tidak mahu makan. Tubuhnya tak bermaya. Doakanlah dia pulih semula," kata Lutfi melalui sistem pesanan ringkas kepada Harakahdaily pagi ini.

Sementara itu, Ketua Muslimat PAS Ustazah Nuridah Salleh adalah antara yang turut hadir bersama warga kerja Harakah menziarahi anak beliau baru-baru ini.

Harakahdaily meminta jasa baik semua pihak yang turut bersimpati untuk sama-sama mendoakan kesejahteraan anak Lutfi agar pulih sedia kala. - azm_

No comments:

Related Posts with Thumbnails