Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Saturday, May 2, 2009

BERSIH II ?? Mungkinkah realiti??




Nampaknya SPR semakin menunjukkan sikap sebenar mereka! Arahan terbaru agar pondok panas dan perayu undi dilarang didalam pilihanraya bermula di Dun Penanti jelas menunjukkan bahawa ini adalah kehendak Umno-BN dan bukan SPR bertindak atas keprihatinan badan bebas itu sendiri!!

Ayuh saudara semua! jika mereka terus mahu mengekalkan arahan 'bodoh dan tak masuk akal' ini, mari kita pastikan Kuala Lumpur akan dibanjiri oleh manusia kuning lagi sekali!! Jika dulu hanya dengan Kelantan kita miliki namun masih mampu menghantar lebih 100 ribu manusia, inikan pula kita telah memiliki 5 negeri termasuk yang dirompak(Perak).

Usulkan kepada semua pimpinan di kawasan masing-masing, agar diadakan Bersih kali ke-2! kali ini kita buat sehingga ke titisan darah yang terakhir. Tiada gunanya menyertai pilihanraya yang sememangnya kita tahu penuh dengan penipuan dan ketidakadilan!

Ayuh!!!

sunsnake

No comments:

Related Posts with Thumbnails