Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Monday, May 25, 2009

Kerajaan, OIC digesa selamatkan Masjid al-Aqsa !

KUALA LUMPUR, 24 Mei (Hrkh) -Angkatan Muda Keadilan Selangor (AMK) merasakan keprihatinan dan kebimbangan yang tinggi kepada nasib Masjid Al-Aqsa yang kini semakin terancam dan diambang kemusnahan akibat aktiviti bawah tanah oleh Zionis Israel.

Menurut Ketua Penerangan AMK Selangor,Mohd Ezli Mashut, berita-berita terbaru yang terpampang di media-media utama negara ini dan antarabangsa memberikan satu gambaran tragis bakal berlaku kepada Masjid Al-Aqsa jika tiada usaha pantas dan bersepadu digerakkan di peringkat nasional dan antarabangsa.

"AMK Selangor menggesa agar Kerajaan Malaysia dapat memainkan peranan yang aktif dan berani untuk mengusulkan isu ini di peringkat dunia Islam dan antarabangsa.

sunsnake

Malaysia nak tegur Israel??? Nak usul lawan Israel?? Gila apa??
Kerajaan baru Malaysia nak tegur Negara Monggolia pun takutt!!! Nak tegur Israel?? Nak lawan Israel?? Nak bedil Israel!! Nak kena serang dengan Singapore??

Kalau Singapore dah marah, siapa nak beli tanah WPI kat Johor? Siapa yang bangunkan WPI? Kalau dah WPI tak dibangunkan, habis la UMNO Johor!! tak masyukkkk la lepas nih!

Kalau dah tak masyukkk?? macam mana?? abis la MB,Exco-exco.. Ketua-ketua Bahagian! Ketua-ketua cawangan!!! Setiausaha-setiausaha sulit.. Setiausaha-setiausaha peribadi.. Setiausaha-setiausaha politik!! adusss!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails