Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Friday, May 8, 2009

UMNO memerintah 51 tahun...


UMNO memerintah 51 tahun...

Ahli Melayu UMNO ni dah nyanyuk ye... kesianye Ahli Melayu UMNO nih... Melayu UMNO cuba anda perhati betul2 Siapakah yang menjadikan Pulau Singapura bukan milik Melayu lagi..?

Cuba Ahli Melayu UMNO tanya kat Muhyiddin Yassin berapa banyak tanah kat sekitar Larkin, Kg Melayu Majidee dan banyak lah kawasan kat Johor tu dia jual kat Tokey2 singapura..

Cuba Ahli Melayu UMNO tanya bekas PM Pak Lah berapa banyak saham dan tanah orang Singapura bila Wilayah Iskandar siap nanti? Khabarnya saham Singapura sampai 70%.. Jadi negeri Singapura Kecil nanti

Cuba tanya Chet Det yang dia sibuk sangat Jambatan Bengkok untuk Singapura tu pasal apa?? Sedangkan di Semenanjung, Sabah dan Sarawak banyak kawasan yang memerlukan jambatan kenapa Singapura yang Chet Det sibuk sangat..?

Cuba Ahli Melayu UMNO tanya kat menteri air BN sendiri kenapa jual 3sen je air segelen kat Singapura..?

Dan kenapa pulak izinkan produk berasaskan air Singapura yang harganya 10 kali ganda air yang kita jual kat dia boleh masuk semula dalam pasaran kita..?

Kenapa rakyat Malaysia sendiri bayar lebih mahal untuk bekalan air bersih daripada rakyat Singapura ?

Cuba Ahli Melayu UMNO tanya kat Rais Yatim berapa dia harga dia jual Pulau Batu Putih kat Singapura jugak, senang betul kalah ada apa2 ke..? Singapura dah tak hormat Malaysia dah lepas ni sebab benda yang hak sendiri pun boleh jatuh ke tangan Singapura.

Cuba Pulak Ahli Melayu UMNO tanya Bekas MB perak Tajol Rosli berapa Banyak atau ribu ekar tanah dia dok bagi kat YTL dan Syarikat gergasi lain, dan berapa pulak buah pulau dia bagi kat tokey cina Orang Singapura jugak..?

Tanya pulak Khairy berapa banyak pulak saham Pantai holding dia jual kat Singapura..? Singapura lagi..?

Tanya Pulak Bekas Menteri Pelancongan Dato Azalina berapa banyak dia jual Iklan Singapura kat Malaysia ni dan apa yang menarik sangat kat Singapura tu sampai Malaysia terhegeh2 nak Promosi bekas Tanahnya sendiri... Singapura lah..

Dan kita dibodohkan Selama 50 tahun perintah memang lah dia tak jual semua sekaligus... Kerajaan BN dan konco2nya jual sedikit demi sedikit sehingga kita tak perasan tanah Johor beratus ribu ekar kepunyaan Singapura, Tanah di Perak banyak dijual kepada tokey cina Singapura, Air yang kita punya pun boleh jual 3 sen segelen kat Singapura bagus2, saham pantai pun jual kat Singapura...

Belum cerita Pasal Genting Highlands Lagi, Cameron Highlands lagi, Bukit Tinggi lagi dan Tanah2 di Pulau2 di Pantai timur Terengganu, Pahang dan Johor pun banyak yang dijual ke bangsa Asing..

Tapi yang pelik kan kebanyakkan nya di jual ke Singapura... Maka jika lagi 50 tahun lagi Kerajaan BN memerintah tak hairanlah Kalau Johor, Melaka, Perak akan menjadi negeri Singapura jugak bukan ke Singapura tu sekutu Yahudi Israel..? Kenapa UMNO beriya2 suka sangat ambik berat kat Singapura ni..? Sekutu Singapura dan Israel dalam diam ke..?

Ahli Melayu UMNO jangan Anda masa tu baru nak cakap... kenapalah aku tak sedar dari dulu lagi..? nih habis Tanah Air ku tergadai...

Hem alahai Melayu UMNO... layu jadinya..

No comments:

Related Posts with Thumbnails