Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Saturday, June 13, 2009

e-harakah... Hebat!

Salam,
agak kagum jugak teman apabila melayari e-harakah sebentar tadi!
InsyaAllah, ini satu cara yang amat baik terutama bagi orang-orang macam teman yang tak sempat nak baca Harakah versi kertas.. Maklumlah sibuk dengan urusan donia!!

Buat teman-teman, boleh cuba 'trial version' ni dulu.. Ada rezeki kita langgan terus lepas nih!!
cuma, ada rezeki lebih, beli la Harakah versi kertas punya buat sebaran kedai kopi! Nak harap tokey kedai beli Harakah untuk letak kat meja memang jarang-jarang laaa.. kita kena mulakan dulu!! letak je kat meja-meja pantry opis, bilik-bilik rehat pejabat ke.. pusat servis kereta ke.. janji tempat-tempat umum.. apa ada hal!!!

sila layari http://epaper.nufairshop.com/member.php untuk memulakan pelayaran membaca Harakah!!!











































No comments:

Related Posts with Thumbnails