Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Monday, June 29, 2009

Ezam Md Nor masuk PAS!!! Gempar!




Di sebalik isu kerajaan perpaduan, Ezam berkata," beliau sedia untuk menyertai PAS jika berjaya membuktikan bahawa ia merupakan parti utama dan dominan dalam Pakatan Rakyat sebagaimana Umno dalam Barisan Nasional. ""Saya cabar PAS... buktikan ia parti utama, tunjang dan tonggak dalam Pakatan Rakyat... jika ya, esok saya boleh masuk PAS. Saya tahu mereka tidak boleh (buktikan)," katanya lagi.
PETIKAN di atas adalah kata-kata Ezam raja sesumpah apabila diwawancara selepas beliau menyampaikan ceramahnya di PJ baru-baru ini.

Teman gelak besor bila baca berita ni! Sampaikan heran anak dan isteri teman.. apekehenye yeob?? tanya isteri teman kehairanan? maunye idak! Ezam offer diri nak masuk PAS!! keh!Keh!keh! Bila dia keluor PKR.. teman ok lagi.. bila dia umum masuk UMNO! teman dah start nak menyerongin(gelak).. tetiba dia nak masuk PAS!! itu teman betul-betul tak tahan!! menitis air mata gelak!!

Sudah-sudahlah raja sesumpah oii!! kamu ni macam geng DOREMI gi jual Obat Kuat buat kali yang kedua! kamu menyanyi la sedap mana lagu pun.. kamu tunjuk la bukti kuat mana pun.. orang dah tak percaya dahh!! deme dah ready nak menibai kepala kamu je.. baik le kamu cabut dengan bawa gitar,harmonika dan kayu lekat tin susu kamu tuh!!!!

sunsnake

1 comment:

budak kampung online said...

Masih ada lagi bateri si kotak musik ni... kah...Koh...Keh

Related Posts with Thumbnails