Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Monday, June 29, 2009

Kalau bukan munafik!! Tutup mulut!


Tutup mulut jika enggan terima pelawaan: Mahfuz

SHAH ALAM - Pemimpin UMNO disaran menutup mulut dan tidak memberi pandangan tentang Pas jika parti itu enggan menerima pelawaan untuk berdebat sebagaimana yang dicadangkan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, kelmarin.

Mengulas isu tersebut, Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar berkata, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak harus menerima pelawaan Menteri Besar Kelantan untuk berdebat dengan hati terbuka dan ikhlas jika mahu mencari penyelesaian terhadap pertembungan dua parti tersebut.

“Debat merupakan langkah yang baik untuk menyelesaikan masalah berbangkit. Dalam soal ini, Datuk Seri Najib tidak harus memberi alasan untuk menolak pelawaan Tun Guru Nik Aziz, tetapi jika mereka enggan, saya sarankan agar UMNO tidak lagi bercakap mengenai Pas,” katanya kepada Sinar Harian semalam.

sunsnake

Tuduh PAS macam-macam, bila diajak berdebat tak nak!! bukan setakat tak nak.. siap kata macam-macam lagi!! debat tak nak?? tapi monolog nakk!! cakap sorang-sorang depan wartawan nak!! cakap sorang-sorang depan mikropon radio nakk!!
Debat?? tak nakk!!! ni apa punya munafik punya umat nih!!

Inila perangai sebenar UMNO.. takut dengan kebenaran.. hatta belum terbukti lagipun kebenaran tapi dah takut awal-awal dahh!! Munafik?? hmmmm.. lu pikir la sendiri!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails