Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Tuesday, June 16, 2009

Pemuda PAS dan GMI lancar kempen himpunan ISA di Parlimen esok


KUALA LUMPUR, 16 Jun (Hrkh) - Pemuda PAS akan menjadi penggerak utama untuk Himpunan Raksasa 100,000 Mansuhkan ISA pada 1 Ogos akan datang.

Ketuanya, Nasruddin Hasan Tantawi berkata himpunan tersebut akan turut disertai pihak lain termasuk parti politik dan NGO bagi mendesak kerajaan menghapuskan akta yang dianggap kejam itu.

"Oleh yang demikian, pada 17 Jun ini kita akan lancarkan kempen himpunan raksasa ISA di lobi parlimen yang akan digerakkan ke seluruh negara," katanya kepada pemberita pada satu sidang media Pemuda PAS di Pejabat Agung PAS hari ini.

sunsnake

Allahuakbar! Inilah antara isu sebenar yang amat memerlukan pembelaan!! Najib kata 1 Malaysia?? inilah masanya Najib kotakan janjinya dengan bebaskan semua tahanan ISA.. jika nak tahan jugak, dakwa mereka di mahkamah! biar mereka dapat bela diri mereka sekurang-kurangnya dengan seorang peguam..
Ayuh Rakyat Malaysia!! Isu ISA ini bukan isu politik tetapi ini isu kemanusiaan! Ini isu keadilan! Islam malahan semua agama tidak akan bersetuju dengan ISA ini! Hanya Fahaman UMNO-Barisan Nasional sahaja yang menggilai hukum rimba ini!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails