Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Tuesday, June 16, 2009

PAS Samseng di Manek Urai?

Buktikan PAS guna pendekatan samseng di Manek Urai - Pemuda PAS

KUALA LUMPUR, 16 Jun (Hrkh) - Ketua Pemuda PAS Pusat, Ustaz Nasruddin Hasan Tantawi mencabar Pemuda BN Kelantan supaya mengemukakan bukti yang mengatakan bahawa PAS menggunakan pendekatan politik samseng dalam kempen di pilihan raya kecil Dun Manek Urai.

"Saya mencabar Pemuda BN Kelantan agar mengemukakan bukti bagi menyatakan bahawa PAs menggunakan kaedah politik samseng pada pilihan raya kecil Dun Manek Urai," ujarnya pada sidang media Pemuda PAS di Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut pagi ini.

Beliau berkata demikian ketika mengulas kenyataan Ketua Pemuda BN Kelantan, Annuar Sufian yang mendakwa kandungan ceramah pemimpin PAS yang sanggup 'bertumpah darah' untuk memenangi Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai sebagai satu pendekatan politik samseng.

Ini kerana menurutnya, pada kebiasaan sesuatu pilihan raya kecil diadakan Umno akan mencetuskan provokasi dan mengeruhkan keadaan.

Sunsnake

aik?? sila lihat beberapa foto dibawah.. ikut pengalaman teman.. keselamatan kami ahli PAS yang terancam!! teman sendiri nyaris2 tak kena debik kat depan Sekolah Tun Johan, Trong Barat di PRK Bukit Gantang hari tuh!! Semuanya dipercayai anak buah Ayahanda PEKIDA Lajin!! ana nampak sendiri mamat tuh yang eskot budak-budak tu.. kesian mereka dan keluarga mereka!


Di Ipoh..










Di Ipoh jugak!








Di Melaka







Di Ipoh lagikk!!








Di Bukit Gantang!








Di Permatang Pauh!








Di Ijok remember??










No comments:

Related Posts with Thumbnails