Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    10 years ago

Thursday, August 20, 2009

Ikutkan Mamat ni, Usung Speaker pun sah!!

Mamat lawyer UMNO ni memang handal bab-bab langgar undang-undang Malaysia! Undang-undang Perak pun dia boleh pusing bro! Mari kita sama-sama saksikan kesudahan kehidupan mamat lawyer ini.. Wallahua'lam.

Rohaizat tidak hilang kelayakan bertanding

KUALA LUMPUR - Calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DU:N) Permatang Pasir, Rohaizat Osman tidak hilang kelayakan untuk bertanding, kata Penasihat Undang-Undang UMNO Datuk Mohd Hafarizam Harun.

:Beliau berkata, isu berkenaan kelayakan bertanding hanya tertakluk kepada Perlembagaan Malaysia dan Akta Kesalahan Pilihan Raya 1954 manakala isu tindakan tatatertib pengamal undang-undang hanyalah tertakluk kepada Akta Profesyen Undang-Undang 1976.

:“Tidak timbul isu salah laku jenayah kecuali adanya sabitan di mahkamah dan hukuman dijatuhkan dan tiada pengampunan diberikan,” katanya dalam satu kenyataan di sini, semalam.

sumber- Sinar Harian

No comments:

Related Posts with Thumbnails