Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Saturday, August 29, 2009

Isu lembu arak Kepala Lembu - 4

hmmm.. tak sangka boleh rupanya buat demo tanpa gangguan Polis dan semburannya!
agak-agak puak mana ye yang jadi dalang?

Ayat-ayat 'Pengkhianat", "jangan main api".. ni semua ayat-ayat 'songkok tinggi' je..
dok laung kalimah 'Allahuakbar' tapi ntah apa yang ada dalam fikiran mereka...
Siap cabar lagi penganut agama lain.. mana hadis depa pakai ntah!!!

Seikhlasnya teman bagitau.. teman yakin yang mereka ini bukan ahli PAS yang sebenar..
sebegitu banyak demo yang pernah PAS anjurkan.. tak pernah lagi kami menghina kejadian Allah SWT seperti kepala lembu tersebut.. dan bagaimana mereka terfikir untuk membawa kepala lembu tersebut pun menjadi tandatanya dalam kepala otak teman!

Brother yang berucap berapi-api berkemeja lengan pendek kuning (2:04) tu pun gaya kopiah macam nak kelirukan orang je? terperasan jugak brother yang pegang banner(kemeja putih@biru@macam mamak sikit) macam tak betah je pakai kopiah? ke biasanya pakai songkok?










“Dan janganlah kamu memaki sembahan-sembahan yang mereka sembah selain Allah,karena mereka nanti akan memaki Allah dengan melampaui batas tanpa pengetahuan. Demikianlah kami jadikan setiap umat menganggap baik pekerjaan mereka. Kemudian kepada Tuhan merekalah kembali mereka, lalu dia memberitakan kepada mereka apa yang dahulu mereka kerjakan.” (QS. Al-An’am: 108)


Wallahua'lam.. Sunsnake

No comments:

Related Posts with Thumbnails