Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Monday, August 24, 2009

Tentera Malaysia terhina di Permatang Pasir!!!

Subhanallah!

Teman dengan mata kepala sendiri melihat betapa terhinanya anggota Tentera Malaysia di Permatang Pauh. Kejadian berlaku di sebelah rumah Selangor di Kampung Petani, Bukit Indra Muda.

Dari kejauhan, dapat teman lihat betapa 'tension'nye wira-wira kita terpaksa menjaga jalan untuk membolehkan puteri-puteri UMNO ni buat keje merayu undi rumah-ke rumah!
dengan membawa watak doktor atau pembantu perubatan, mula-mula bukan main banyak beg-beg yang seolah-olah berisi ubat-ubatan.
Akhirnya mereka dok mengusung beras dan pelbagai barang dapur pulak!! aikk?? ini ajaib!!

Sewaktu teman dan beberapa orang sahabat menghampiri ambulan berkenaan, abang askar yang duduk di tempat pemandu seolah-olah mengelak wajahnya dirakam oleh kami! Hampir-hampir pilu teman melihat wajah abang askar tersebut yang jelas amat-amat-amat tidak selesa dengan apa yang dilakukannya itu?
Satu soalan dari teman yang diajukan berulang kali tetapi tidak dijawab langsung oleh geng-geng Puteri UMNO dan abang-abang askar "Macam mana ambulance leh bawak beras lak nih? siap bawak barang dapur lagi???"

kepada rakyat Malaysia, lihatlah pemimpin-pemimpin UMNO sedang mempergunakan segala jentera negara termasuk ASKAR!!! ini adalah sepatutnya menjadi kesalahan maksimum kepada undang-undang negara!
Lihatlah askar yang gagah mengawal keselamatan negara terpaksa menjadi bapuk ditangan Zahid Hamidi!!!

below pictures will tell us thousand words!!!



















7 comments:

budak kampung online said...

Zahid Hamidi memalukan kredibiliti atm. Wahai zahid janganlah bikin ATM seperti kuda tunggangan anda. Cukuplah sekadar polis, lawyer, sprm, spr yang pak menteri kuda. Sebagai anak paskal pencen kami menolak sekeras-kerasnya dengan tunggangan ini.

sEmut said...

salam,

mintak izin copy gambo ni nak kasi heboh! zahid yahudi bikin malu orang kampung bagan datoh!

Anonymous said...

tu rumah orang kena kuarantin H1N1 la...takkan nak bagi keluarga dia mati kelaparan kot...

PAS Zon Bukit Beruntung said...

c'mon la.. tak bilanya kuarantin H1N1.. dan tak bilanya mati kelaparan kalau ye pun..
teman siap lepak kat pintu umah tersebut.. belakang umah dia siap ada kolam ikan lagi... tolong bagi hujah yang bernas dan logik skit..

PAS Zon Bukit Beruntung said...

semut... tafaddhal.. silakan.. memang untuk sebaran.. kalau boleh biar sampai hulu terengganu!!!

Anonymous said...

Tak nampak pun logo umno.

chegarMD said...

pencabulan yg mengaibkan atm.sesuatu harus di lakukan. cukup
dgn yg dah tercemar. kurang ajar.
kehurmatan negara di cabuli.

Related Posts with Thumbnails