Sahabat-sahabat PASZBB

Terbaru di Aku Budak Balun!

  • Info Solat - Solat merupakan pengakuan taat setia antara manusia dengan Tuhannya, oleh itu hendaklah dilakukan dengan rasa taat, khusyuk, hormat, dan dalam keadaan b...
    3 years ago

Tuesday, August 25, 2009

PASZBB@Permatang Pasir - Day 1

Alhamdulillah..
jemaah PASZBB seramai 17 orang telah bergerak dari Masjid As-salam Bukit Sentosa pada jam lebih kurang 11.30 malam 21.8.09.

Sedikit catatan bergambar kami di hari pertama...

Berhenti rehat di RR PLUS Sg Perak arah Utara.. jam 2.30 pagi..







































































'Singgah Sahur' jam 4.30 pagi di Hentian Rehat Juru..




























Tiba di "Rumah Selangor' jam 8.30 pagi..
sebelumnya Solat Subuh di Surau Permatang Rawa..














2 buah kenderaan yang PAS Hulu Selangor WAJIB cemburui!




























Kezaliman tak mengira bangsa!!!














Ayat 'penggerun' petugas BN!




























Penat giloss!! boleh senyum lagi???














The New 'Nizar' in making?



















Sesi taklimat oleh Dr. Hassan Ali, PJ Selangor..















































Aiseh! 'Nizar' dok potong bawang je? adusshhh!!



















Ustaz bayangkan siapa la yang jadi bawang putih yang dihentamnye tuh?




















































Ketua DPPHS pun serius dehh!! Banyak tugas yang menanti nih!



















Bubur lambuk telah sedia untuk diagihkan!















































"Gear box!!!"














"Mursyidul Am" TBR Teratai sedang menunjukkan skillnya me'reject'kan betik!



















Ketibaan, Tuan Guru Presiden ke Rumah Selangor!
Takbir!! Allahuakbar!














Petugas Hulu Selangor mula beraksi! Melawat sekitar kampung menuju ke Tapak Pasar Ramadhan Kubang Semang.














Sesambil tu beramah mera dengan penduduk kampung..














Antara 'rumah hijau' yang kami temui banyak disini!!!














Celah-celah rumah orang.. lalukan aje!!!






























'Abang Din' mengiringi YDP Hulu Selangor 'melawat kawasan'














hmmm.. macam ada yang tak kena dengan petak sawah nie...? ape ye?














Patut la... guni baja BN!!! chaiitt!!




























Dari jauh ingatkan bakal 'korban' Aidiladha nanti..














Laaaa!!!!














Gaya-gaya 'Exco' sedang meninjau kawasan!














Ketibaan kami di Pasar Ramadhan 'tenggelam' dek sambutan orang ramai yang kepada ketibaan Tuk Guru Presiden! adeh!!




























antara juadah yang hampir-hampir merobek poket ku!














teman.. (baju kuning) bersama 'nizar'..



















ehhh.. ada gak "spesis" nie kat sini ye?
ada peluang nak 'tarbiyah' nie..




























Akhirnya mereka berlalu pergi setelah kehadiran mereka di'abaikan' oleh pengunjung...
Kalau ikutkan memang teman nak 'tarbiyah' deme ni..
tapi memikirkan 'tarbiyah' bini teman lak nanti!! adusshhh!!!














Bilik Gerakan BN oleh MCA... hmm apa yang takde ye?














woii!!! habis kami di Bukit Beruntung ni anak apa??
anak pungut?? anak har**m??














Berkumpul di surau untuk menunggu masuknya waktu berbuka puasa..
dikala ini di Bilik Gerakan BN, mereka masih sibuk dengan permainan dart dan carromnya..
'Syukur'..














Mengambil peluang mengadakan tadarus...




























Selepas solat maghrib.. Makan time!!!














lauk standard yang senantiada dirindui di mana-mana PRK.. Kari daging!!!




























Solat Tarawih di tempat penginapan..

(bersambung di hari kedua....)
sunsnake

No comments:

Related Posts with Thumbnails